Yaklaşık 400 kişi, gün batımı manzarası eşliğinde vapur güvertesinde yoga yaptı.
Körfezin ortasında yoga deneyimi

İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından 20-21 Haziran tarihlerinde düzenlenen İzmir Yoga Festivali kapsamında gerçekleştirilen vapurda yoga etkinliği, Bostanlı Vapur İskelesi’nden hareket eden Hasan Tahsin Arabalı Vapuru’nda yapıldı.
Körfez turuna çıkan yaklaşık 400 yoga tutkunu, denizin üzerinde spor yapma fırsatı buldu. Gün batımının oluşturduğu manzara eşliğinde gerçekleştirilen etkinlikte katılımcılar, yoga pozları ve nefes çalışmalarıyla Dünya Yoga Günü’nü kutladı.
Rüzgârın ve denizin eşlik ettiği etkinlik boyunca vapur güvertesi sessizlik, dinginlik ve pozitif enerjinin buluşma noktası oldu. Körfezin ortasında yüzlerce kişi aynı ritimde nefes aldı.
“Büyük bir keyifle tamamlandı”

İzmir Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Spor Çalışmaları Şefi Mustafa Sandıkçıoğlu, geçen yıl ilk kez düzenlenen vapurda yoga etkinliğinin bu yıl ikinci kez gerçekleştirildiğini belirtti.
Katılımcıların Körfez’in eşsiz manzarasında yoga yaptığını ifade eden Sandıkçıoğlu, organizasyonun sorunsuz şekilde tamamlandığını ve büyük ilgi gördüğünü söyledi.
Başkan Tugay’a teşekkür

Yoga eğitmeni Beste Elvanlı, etkinlikte yeniden bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, “Bir kez daha şahane insanlarla, muhteşem enerjilerle buluştuk” dedi.
Elvanlı ayrıca etkinliğe verdiği destek nedeniyle İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay’a teşekkür etti.
Yoga eğitmeni Ayşegül Kaçıral ise, “İzmir’de denizin ortasında çok keyifli bir etkinlik yaptık. Emeği geçenlere teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.
“Katılımcıların mutlu ayrıldığını düşünüyorum”

Yoganın Bestesi Stüdyosu adına görev alan Seren Aslan, etkinlik için 20 kişilik asistan ekibiyle görev yaptıklarını söyledi.
Aslan, “20 kişilik asistan kadrosu ile etkinlikte görev aldık. Çok keyifliydi. Çok heyecanlıydık. Bu kadar kalabalığı destekleyebilmek için elimizden geleni yapmaya çalıştık. Umarım herkes büyük keyif almıştır. Katılımcıların mutlu ayrıldığını düşünüyorum. Herkesin yüzü gülüyor. Herkes burada olduğu için kendini şanslı hissediyor. Biz de burada olduğumuz için öyle hissediyoruz” diye konuştu.
Katılımcılardan etkinliğe tam not

Etkinliğe ilk kez katılan Didem Kocagöz, yaşadığı deneyimden memnun kaldığını belirterek, “Çok eğlendim. Bir daha olsa yine gelirim. Çok müthiş bir gündü. Rüzgarı, güneşi hissetmek ayrı bir mutluluktu” dedi.
Sultan Özger de ilk kez katıldığı etkinliğin kendisi için güzel bir deneyim olduğunu söyledi.
Büşra Gürtel ise denizin ortasında yüzlerce kişiyle aynı duyguyu paylaşmanın kendisi için özel olduğunu belirterek şunları söyledi:
“Böyle fırsatlar oldukça değerlendiriyorum. Umuyorum bu etkinliklerin devamı gelir. Burada kendimizi rüzgara bırakıp, yine kendimizi dinledik. Yaşadığımız kötü günleri bir an olsun unutarak mutluluk yaşadık.”





