Karşıyaka yeni sezon öncesi kadro planlamasında kritik bir sürece giriyor. TFF 3. Lig’de mücadele eden yeşil-kırmızılı ekip, teknik direktör Burhanettin Basatemür ile anlaşmasının ardından hem iç hem de dış transferde çalışmalarını hızlandırdı.
İç transferde ilk gündem sözleşmesi biten isimler
Karşıyaka’da öncelik, sözleşmesi sona eren oyunculara verildi. Forvet Ömer Faruk Sezgin, orta saha Mücahit Aslan ve Alpay Eroğlu’nun kontratları tamamlandı.
Yönetimin, bu üç futbolcuyla yarın Çiğli Selçuk Yaşar Tesisleri’nde bir araya gelerek görüşme yapacağı öğrenildi. Teknik heyetin ise söz konusu oyuncuların takımda kalması yönünde rapor verdiği bildirildi.
Ayrılık ihtimali gündemde

Öte yandan yaş kontenjanı nedeniyle orta saha Tolga ve kaleci Tunay ile yolların ayrılmasının gündemde olduğu ifade edildi.
Takımın önemli isimlerinden Erhan Öztürk için ise futbol şubesinin ayrıca bir görüşme gerçekleştireceği belirtildi.
Takviye yapılacak bölgeler netleşti
Teknik direktör Burhanettin Basatemür’ün raporları doğrultusunda dış transfer planlaması da şekillendi. Kadronun iskeletini korumayı hedefleyen Karşıyaka, sol kanat, sol bek, kaleci ve ofansif orta saha bölgelerine takviye yapmayı planlıyor.
Yeşil-kırmızılı yönetimin, Temmuz ayının başına kadar kadronun büyük bölümünü netleştirmeyi hedeflediği ve belirlenen mevkiler için oyuncu arayışlarının sürdüğü ifade edildi.





