Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen Gençlik Festivali’nin dördüncü gününde, Türk müziğinin güçlü sesi Kibariye sahne aldı. Cumhuriyet Meydanı’nı hıncahınç dolduran Manisalılar, ünlü sanatçının dillerden düşmeyen şarkılarına hep bir ağızdan eşlik etti. Konsere coşkuyla katılanlar arasında Besim Dutlulu da yer aldı.

Cumhuriyet Meydanı’nda kibariye coşkusu: Gençlik Festivali’ne damga vurdu

23 Haziran Salı Manisa hava durumu raporu
23 Haziran Salı Manisa hava durumu raporu
İçeriği Görüntüle

Alanı saatler öncesinden dolduran binlerce vatandaş, Kibariye’nin sahneye çıkışıyla birlikte büyük bir coşku yaşadı. Sevilen klasiklerinin yanı sıra hareketli ve duygu dolu şarkılarını da seslendiren sanatçı, Manisalılara unutulmaz bir gece yaşattı. Konsere özellikle gençlerin yoğun katılımı ve enerjisi damga vurdu.

Başkan Dutlulu’dan Kibariye’ye hediye

Cumhuriyet Meydanı’nda kibariye coşkusu: Gençlik Festivali’ne damga vurdu

Konserin ilerleyen bölümünde sahneye çıkan Besim Dutlulu, başarılı performansı nedeniyle Kibariye’ye teşekkür ederek gecenin anısına çeşitli hediyeler takdim etti.

“Hemşehrilerimle olmaktan mutluyum”

15-43

Sahne boyunca seyirciyle samimi bir iletişim kuran Kibariye, aslen Akhisarlı olduğunu hatırlatarak, “Kendi memleketimde, hemşehrilerimle bir araya gelmekten dolayı büyük bir mutluluk ve gurur duyuyorum” sözleriyle Manisalılara teşekkür etti.

Kaynak: Basın Bülteni