Kamuya açık alanları işgal eden ve çevre kirliliğine neden olan araçlar için belediye ekipleri yasal prosedürleri adım adım uyguluyor. İlgili mevzuat çerçevesinde yapılan tebligatların ardından 60 günlük bekleme süresi dolan araçlar, trafik ekiplerinin gözetiminde çekicilerle bulunduğu yerden alınarak yediemin otoparklarına götürülüyor.
“Daha düzenli ve güvenli Manisa”

Yürütülen çalışmalarla ilgili açıklama yapan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu,
“Şehrimizde hem görüntü kirliliğine neden olan hem de trafik güvenliğini tehlikeye atan sahipsiz hurda araçları tek tek kaldırıyoruz. İl Emniyet Müdürlüğümüz ile iş birliği içinde, kent genelinde çevreye rahatsızlık veren atıl araçları topluyoruz. Yasal 60 günlük bekleme süresi dolan araçlar, gerekli hukuki prosedürlerin ardından ekiplerimizce bölgeden tahliye ediliyor. Amacımız, sokaklarımızı bu atıklardan arındırarak hem sanayi sitemizi daha düzenli bir hale getirmek hem de şehir genelindeki riskleri ortadan kaldırmak. Daha düzenli, güvenli ve yaşanabilir bir Manisa için denetimlerimize ve temizlik çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz” dedi.
Ortak denetim vurgusu

Manisa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanı Hüseyin Üstün ise denetimlerin kararlılıkla süreceğini belirtti. Üstün, Emniyet Müdürlüğü ile yürütülen ortak çalışmalar sayesinde trafik güvenliğinin artırılmasının ve kent genelinde daha temiz bir çevre oluşturulmasının hedeflendiğini ifade etti.



