AK Parti’ye katılacakları iddia edilen Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı öncesinde AK Parti Genel Merkezi’ne giriş yaptı.
AK Parti’ye katılımlar sürüyor
CHP’de yaşanan iç tartışmalar gündemdeki yerini korurken, AK Parti’ye yönelik katılımların da devam ettiği belirtiliyor.
Son olarak CHP’den istifa eden İstanbul Milletvekili Nimet Özdemir, TBMM’de gerçekleştirilen grup toplantısında AK Parti’ye katıldı. Özdemir’in rozetini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı.
Gözler il başkanları toplantısında
Bugün yapılacak Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda yeni katılımların açıklanabileceği ifade ediliyor.
Bu kapsamda, Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’nın isimleri öne çıkarken, Özarslan’ın beraberindeki 7 bağımsız belediye meclis üyesiyle birlikte AK Parti’ye geçeceği de ileri sürüldü.
Öte yandan, dün CHP’den istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’ın da AK Parti’ye katılabileceği konuşuluyor.
Genel merkeze geldiler
Söz konusu iddiaların ardından dikkatler toplantıya çevrilirken, Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’nın AK Parti Genel Merkezi’ne geldiği görüldü.
Özarslan’ın istifa süreci
Mesut Özarslan, 8 Şubat’ta CHP’den istifa ettiğini açıklamıştı.
İstifasına gerekçe olarak CHP Genel Başkanı Özgür Özel’in kendisine yönelik tutumunu gösteren Özarslan, Özel’in 7 Ocak’ta saat 23.59’dan itibaren hakaret, tehdit ve iftiralar içeren WhatsApp mesajları gönderdiğini öne sürmüştü.
Özarslan, yaşanan sürece ilişkin, "Bir genel başkan, belediye başkanına küfür eder mi?" ifadelerini kullanmıştı.




