Özgür Özel'in İzmir programı açıklandı!
Özgür Özel'in İzmir programı açıklandı!
İçeriği Görüntüle

Karşıyaka Belediyesi, katılımcı yönetim anlayışı kapsamında düzenlenen “Vatandaş Buluşmaları”nda iletilen talepleri kısa sürede hayata geçirdi. Geçtiğimiz hafta Cumhuriyet Mahallesi sakinleriyle bir araya gelen Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal’ın yönlendirmesiyle sahada başlatılan çalışmalar, mahallede birçok sorunu çözüme kavuşturdu.

Katılımcı yönetim vizyonuyla düzenli olarak vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Yıldız Ünsal, Cumhuriyet Mahallesi’nde gerçekleştirilen toplantıda iletilen ihtiyaçların ilgili birimlere hızla aktarılmasını sağladı. Talimatın ardından belediye ekipleri sahada yoğun mesai yaptı.

Sahada kapsamlı çalışma yürütüldü

Ünsal Talimat Verdi, Sorunlar Giderildi (1)

Çalışmalar kapsamında Alim Dağhan Caddesi’nde bulunan Mürşide Altınçubuk Ortaokulu önünde, trafik akışını rahatlatmak ve yaya güvenliğini artırmak amacıyla duba montajı yapıldı. Mahallenin farklı noktalarında budama ve kosa temizliği gerçekleştirildi.

Sinek ve diğer haşerelerin yoğunlaştığı alanlarda ilaçlama çalışmaları tek tek yapılarak çevre sağlığına yönelik önlem alındı. Şantiye Durağı Parkı’nda yer alan spor aletlerinin onarımları tamamlandı.

Ayrıca 6604/6618 sokakların kesişim noktasına bırakılan atıklar toplanarak çevre ve görüntü kirliliği ortadan kaldırıldı. Mahalle sakinlerinin ilettiği beton döküm talebinin ise bu haftanın programına alındığı belirtildi.

“Birlikte güçlüyüz”

Ünsal Talimat Verdi, Sorunlar Giderildi (6)

Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, yürütülen çalışmalarla ilgili yaptığı açıklamada vatandaş katılımının önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı:

Ünsal Talimat Verdi, Sorunlar Giderildi (5)

“Göreve başladığımız günden bu yana kentimizi halkımızla birlikte yönetmeye; talep ve önerilerle hizmetlerimize yön vermeye devam ediyoruz. Vatandaşlarımızdan gelen her görüş, hizmetlerimizi daha doğru planlamamıza ve kaynaklarımızı daha verimli kullanmamıza katkı sağlıyor. Duyarlılık gösterip talebini bize ileten ve çözüm süreçlerine destek olan herkese tek tek teşekkür ediyorum. Biz büyük bir aileyiz ve dayanışmanın gücüyle daha yaşanabilir bir kent için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Kaynak: Basın Bülteni