3'üncü Lig ekiplerinden Altay'dan sözleşmesini tek taraflı feshederek ayrılan 20 yaşındaki orta saha oyuncusu Emre Tangeldi, kulüpte geçen sezon düzenli ödeme yapılmadığını iddia etti. Genç futbolcu, Başkan Sinan Kanlı'nın kendisi hakkında yaptığı açıklamalara da yanıt verdi.
"Bu kulüpte ilk kez geçen sezon yer almadım"
Başkan Sinan Kanlı'nın, "Evinde otururken tekrar futbola kazandırdık" sözlerini şaşkınlıkla karşıladığını ifade eden Emre Tangeldi, daha önce de Altay forması giydiğini vurgulayarak, "Bu kulüpte ilk kez geçen sezon yer almadım. Toplamda 60 maça çıkmış bir futbolcu için, 'Evinden aldık, profesyonel sözleşme imzalattık' denilebilmesini anlamıyorum" dedi.
"Düzenli ödeme alamadık"
Altay ile birçok kez profesyonel sözleşme imzaladığını belirten Tangeldi, bu sözleşmelerin Türkiye Futbol Federasyonu'na bildirilmemesi nedeniyle sürelerinin dolduğunu söyledi.
Mart ayında imzaladığı son sözleşmenin TFF'ye bildirildiğini aktaran genç futbolcu, "Yetiştiricilik bedeli çok küçük bir miktardı. Mart ayında imzaladığım son sözleşme TFF'ye bildirildi. Sezon başında yapılan küçük bir ödeme dışında primler hariç düzenli bir ödeme alamadık. Hak ettiğimiz primler de çoğu zaman aylar sonra ödendi. Hakkını arayan tarafın vefasız ilan edilmesini kabul etmiyorum" ifadelerini kullandı.
Kanlı: "Yarıda kalan kongremiz tamamlanacak"
Altay Başkanı Sinan Kanlı ise 11 Mayıs'ta başkan adayı çıkmaması nedeniyle yarıda kalan olağanüstü genel kurulun tamamlanacağını açıkladı. Kongre tarihine ilişkin bilgi vermeyen Kanlı, "Kulübümüzün geleceğini sağlam temeller üzerine oturtma gayesiyle görüşmeler yaptığımız şu süreçte sessiz kalıyor görünmemiz, sürecin hassasiyetinden ve ciddiyetinden kaynaklıdır. Süreç tamamlandığında genel kurul toplantısı yapılarak yarıda kalan genel kurulumuz tamamlanacak" dedi.





