Ordu’nun Aybastı ilçesindeki Perşembe Yaylası Göleti, “Su Kaynaklarının Balıklandırılması Projesi” kapsamında sazan balıklarıyla buluşturuldu.

A W522807 01

Ne trafik ne benzin derdi... İzmir'de toplu taşımayla gidilen 3 doğa harikası!
Ne trafik ne benzin derdi... İzmir'de toplu taşımayla gidilen 3 doğa harikası!
İçeriği Görüntüle

Aybastı Belediyesi ile DSİ Bölge Müdürlüğü tarafından geçen yıl gölette dip temizliği yapılmıştı. Bu yıl ise Tarım ve Orman Bakanlığı ile yürütülen çalışmalar sonucu ekosistemin korunması ve doğal yaşamın desteklenmesi amacıyla gölete 14 bin 240 adet sazan balığı yavrusu bırakıldı.

Aybastı Belediye Başkanı İzzet Gündoğar, projeyle hem doğal dengenin korunduğunu hem de bölgenin daha yaşanabilir hale getirildiğini belirtti. Gündoğar, “Doğayı gelecek nesillere en iyi şekilde aktarmak için çalışmalarımız sürecek” dedi.

Kaynak: İHA