Süper Lig'de İzmir'i temsil eden Göztepe, 2'nci Lig'de mücadele eden ve yatırımcı arayışını sürdüren Altınordu için yeniden harekete geçti. Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil'in, kırmızı-lacivertli kulübü devretmek isteyen Altınordu Başkanı Seyit Mehmet Özkan ile temasa geçtiği öğrenildi. Ancak yapılan görüşmenin olumsuz sonuçlandığı belirtildi.

Karşıyaka, Erhan Öztürk ile yola devam ediyor
Karşıyaka, Erhan Öztürk ile yola devam ediyor
İçeriği Görüntüle

Daha önce de gündeme gelmişti

Mehmet Sepil'in, altyapısıyla ön plana çıkan Altınordu'yu devralmak için geçmiş yıllarda da girişimlerde bulunduğu ancak o süreçte de tarafların anlaşmaya varamadığı ifade edildi.

Özkan'ın planı değişmedi

Altınordu'nun ismini değiştirmek isteyen yatırımcılara kapıyı kapatan Seyit Mehmet Özkan'ın, altyapı takımları ve tesisleri elinde tutarak sadece A takımın yarışmacı haklarını devretmeyi planladığı belirtildi.

Kaynak: DHA