Fenerbahçe’nin deneyimli kalecisi İrfan Can Eğribayat, Trendyol Süper Lig 1. hafta erteleme maçında Corendon Alanyaspor’a karşı aldığı 2-2’lik beraberlikte yediği hatalı gol sonrası sosyal medyadan taraftarlardan özür diledi.

PUAN KAYBINA NEDEN OLDU

Sarı-lacivertliler, uzatma dakikalarında kalesinde gördüğü golle sahadan 1 puanla ayrıldı. İrfan Can Eğribayat, hatasının takımın puan kaybına yol açtığını belirterek üzüntüsünü dile getirdi.

SOSYAL MEDYADAN DUYGU DOLU MESAJ

Kaleci paylaşımında, “Fenerbahçe armasını taşımak büyük sorumluluk. Bu maçta camiayı üzdüğüm için üzgünüm. Futbolda bazen böyle anlar yaşanıyor. Bana yakışmayan bir hata yaptım ve takımımızın puan kaybetmesine sebep oldum” ifadelerini kullandı.

Ege kick boksunda yeni dönem: ‘Hedefimiz kaliteyi en yükseğe çıkarmak!’
Ege kick boksunda yeni dönem: ‘Hedefimiz kaliteyi en yükseğe çıkarmak!’
İçeriği Görüntüle

FORMA İÇİN MÜCADELEYE DEVAM

İrfan Can, Fenerbahçe’de olduğu sürece sahada mücadele etmeye, oynamadığı zamanlarda ise takımına destek olmaya devam edeceğini vurguladı. “Bu forma için her zaman en iyisini vermeye çalışacağım. Biz bir aileyiz ve birlikte daha güçlü olacağız” dedi.

Kaynak: İHA