Yaklaşık iki yıl süreyle geçerli olacak sözleşme kapsamında kamu emekçilerinin ekonomik ve sosyal haklarında iyileştirmeler yapıldığı bildirildi.
Zorlu ekonomik koşullara rağmen emekten yana bir yönetim anlayışıyla çalışmalarını sürdürdüklerini vurgulayan Karşıyaka Belediyesi, anlaşmanın karşılıklı uzlaşıyla tamamlandığını açıkladı. Sözleşme, Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal ile Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt tarafından imza altına alındı.

Karşıyaka Imza (1)-1

İmza törenine Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube Başkanı Nihat Filiz, Şube Yöneticisi Fırat Belen, İş Yeri Temsilcisi Ecem Ölçer ile belediye bürokratları da katıldı. Törende hizmet ve emekten yana dayanışma mesajları öne çıktı.

“El ele, daha güçlü bir geleceğe!”

Karşıyaka Imza (3)

Çeşme’de ulaşımda emniyet ve bakanlıktan ortak denetim
Çeşme’de ulaşımda emniyet ve bakanlıktan ortak denetim
İçeriği Görüntüle

Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, yaptığı açıklamada emek vurgusu yaparak, “Yaşamım boyunca her zaman işçinin ve emekçinin yanında oldum. Zor şartlarda dahi alın terinin karşılığını vermek için mücadele ettim. Bu inançla yetkili sendikamız ile uzlaşı sağlayarak tüm memurlarımızın haklarını koruyan bir toplu sözleşmeye imza attık. Karşıyaka Belediyesi’ne emek veren tüm çalışma arkadaşlarımla daha güçlü bir geleceğe yürüyoruz. Dayanışmayla, ortak akılla ve alın terine duyduğumuz saygıyla kentimiz için çalışmaya ve üretmeye devam edeceğiz” dedi.

Karşıyaka Imza (2)

Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt ise sözleşmeye ilişkin, “Sözleşmemizin tüm çalışanlara hayırlı olmasını diliyoruz. Karşıyaka Belediye Başkanı Sayın Yıldız Ünsal’a, görüşmelerde emeği geçen belediye bürokratlarına, bizlerden desteğini esirgemeyen belediye meclis üyelerine, sivil toplum örgütlerine, kişi ve kurumlara teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.

Kaynak: Basın Bülteni