Genç oyuncu, sosyal medya hesaplarından yaptığı duyuruyla siyah-beyazlı ekipten ayrıldığını bildirdi.

Nesine 3. Lig’de mücadele eden Altay’da beklenen ayrılık gerçekleşti. Geçtiğimiz günlerde alacaklarının ödenmemesi nedeniyle kulübe ihtarname gönderdiği öğrenilen Emre Tangeldi, sürecin ardından sözleşmesini feshettiğini kamuoyuna duyurdu. Böylece Altay altyapısından yetişen futbolcunun kulüple olan bağı resmen sona erdi.

Tangeldi, yaptığı yazılı açıklamada ayrılığı şu sözlerle duyurdu:
"Altay forması altında geçirdiğim 7 yıl boyunca desteklerini, emeklerini ve dostluklarını esirgemeyen tüm takım arkadaşlarıma, teknik ekibimize ve kulüp çalışanlarımıza içtenlikle teşekkür ederim. Birlikte ortaya koyduğumuz emek ve paylaştığımız anılar benim için her zaman özel bir yere sahip olacak. Bu süreç boyunca her koşulda yanımızda olan ve desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Büyük Altay taraftarına ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum" ifadelerini kullandı.




