Kulüpte uzun yıllar süren başkanlık ve yöneticilik kariyerine atıfta bulunan Aziz Yıldırım, tüm hayatını Fenerbahçe’nin başarısı için mücadele ederek geçirdiğini hatırlattı. İyi ve kötü günde camiayla omuz omuza verdiklerini belirten Yıldırım, kurulan şirketler, yapılan tesisler ve kazanılan şampiyonlukların bu büyük birlikteliğin eseri olduğunu dile getirdi.

Kırgınlıkları Onarma Zamanı

Açıklamasında özeleştiriye de yer veren Yıldırım, görev süresi boyunca bazı kırgınlıkların yaşanmış olabileceğini kabul ederek şunları söyledi:

Ahmet Nur Çebi, Altay için inceleme sürecini başlattı
Ahmet Nur Çebi, Altay için inceleme sürecini başlattı
İçeriği Görüntüle

"Şimdi bu kırgınlıkları onarmanın vakti geldi. Benim, zor zamanlarda her zaman yoldaşım olan Fenerbahçelilere karşı vicdani bir sorumluluğum var. Gelin, geçmişi bir kenara koyalım ve camia içinde bir ve beraber olalım."

"Ayrışmadan Tek Vücut Olalım"

Fenerbahçe camiasının iç çekişmelerle vakit kaybetmemesi gerektiğini savunan Yıldırım, konsantrasyonun tamamen saha içine ve dışarıdaki rakiplere yöneltilmesi gerektiğini vurguladı. Tüm Fenerbahçelileri sevdiğini ve hep birlikte büyük başarılara imza atacaklarına gönülden inandığını belirterek, seçim öncesi "bütünleşme" mesajı verdi.

Kaynak: HABER MERKEZİ