İzmir Su ve Kanalizasyon Genel Müdürlüğü (İZSU) tarafından yapılan açıklamada, su tüketiminin yoğun olduğu bölgelerde sürdürülen gece kesintilerinin, 12 ilçede iki günde bir olacak şekilde devam edeceği bildirildi. Kesintiler, saat 23.00 ile 05.00 arasında uygulanacak.

A W541667 02

Türk üniversiteleri dünyayı salladı: 6 okul ilk 500'de!
Türk üniversiteleri dünyayı salladı: 6 okul ilk 500'de!
İçeriği Görüntüle

İZSU’nun yeni planlamasına göre kesintiler şöyle gerçekleşecek:

Birinci Bölge: Karşıyaka, Çiğli, Bayraklı, Menemen, Bornova, Gaziemir ve Menderes ilçelerindeki belirlenen mahallelerde 19, 21, 23, 25, 27 ve 29 Eylül tarihlerinde su kesintisi uygulanacak.

İkinci Bölge: Karabağlar, Konak, Bornova, Balçova, Narlıdere, Güzelbahçe, Buca ve Gaziemir ilçelerindeki belirlenen mahallelerde ise 20, 22, 24, 26, 28 ve 30 Eylül tarihlerinde kesinti yapılacak.

İZSU yetkilileri, gece saatlerinde yapılan bu planlı kesintilerin, su kaynaklarının verimli kullanılması ve şebekedeki su kaybının azaltılması amacıyla sürdürüldüğünü vurguladı.

Kaynak: İHA