Taraflar arasında gerçekleştirilen temasların ardından oyuncunun takımda kalma ihtimalinin güçlendiği ifade edildi. TFF 3. Lig ekiplerinden Karşıyaka’da iç transfer çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. Teknik direktör Burhanettin Basatemür ile yeniden anlaşma sağlayan İzmir temsilcisi, ardından deneyimli çalıştırıcının raporları doğrultusunda kadro planlamasına yöneldi. Bu kapsamda yeşil-kırmızılı yönetim, sözleşmesi sona eren oyuncularla masaya oturma kararı aldı.

İlk görüşme 25 yaşındaki orta saha Alpay Eroğlu ile gerçekleştirildi. Yapılan görüşmenin olumlu geçtiği öğrenilirken, oyuncunun da yeni sezonda yeşil-kırmızılı formayı giymeye sıcak baktığı belirtildi.
Kulübün Alpay Eroğlu’na yeni sözleşme teklifini sunduğu, tarafların önümüzdeki günlerde yeniden bir araya gelerek son detayları değerlendireceği ve anlaşmanın resmiyete dökülmesinin beklendiği aktarıldı.
Görüşmeler devam edecek
Karşıyaka’da transfer ve iç transfer süreci devam ederken, bazı planlamalarda değişikliğe gidildi. Bu hafta yapılması planlanan Mücahit Aslan görüşmesinin, oyuncunun ailesinde yaşanan sağlık sorunları nedeniyle gelecek haftaya ertelendiği öğrenildi.
İzmir temsilcisinde sözleşmesi sona eren forvet Ömer Faruk Sezgin’in ise önümüzdeki günlerde kente gelerek kulüp yetkilileriyle bir araya gelmesi bekleniyor. Öte yandan yeşil-kırmızılı yönetim, bugün kanat oyuncusu Erhan Öztürk ile transfer görüşmesi gerçekleştirecek.
Karşıyaka’da ayrıca Tunay Meral ile yollar ayrılırken, Tolga Ünlü ile sözleşme yenilenmeyeceği belirtildi.




