Kemalpaşa Belediyesi Gündüz Bakımevlerinde eğitim gören minikler, yıl sonu etkinlikleri ve düzenlenen mezuniyet töreniyle eğitim öğretim yılını tamamladı. Ulucak, Merkez, Örnekköy, Armutlu ve Ören mahallelerinde hizmet veren 5 gündüz bakımevinde eğitim alan öğrenciler, Dere Mesire Alanı Atatürk Salonu’nda sahneledikleri gösterilerle izleyenlerden alkış aldı.

Renkli gösteriler sahnelendi

Gösteri̇ler (1)

Yıl boyunca hazırladıkları dans, müzik ve çeşitli performansları sergileyen minikler, ailelerine duygu dolu ve keyifli anlar yaşattı. 160 öğrenci kapasiteli kreşlerde eğitim gören 55 öğrenci, program kapsamında düzenlenen törenle mezuniyet sevinci yaşadı.

Kep atma töreniyle mezuniyet coşkusu

Gösteri̇ler (2)

Etkinlikte okul öncesi eğitimlerini tamamlayan öğrenciler için kep atma töreni de düzenlendi. Renkli görüntülere sahne olan törende çocuklar mezuniyet gururunu yaşarken, aileler de bu anlamlı ana tanıklık etti.

Başkan Türkmen’den Atatürk vurgusu

P R O T O K O L

Beyaz Köşk’te mezuniyet
Beyaz Köşk’te mezuniyet
İçeriği Görüntüle

Etkinlikte konuşan Kemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Türkmen, çocukların çağdaş, bilimsel ve nitelikli eğitim ortamlarında yetişmesinin öncelikleri arasında olduğunu belirterek, “Cumhuriyetimizin değerleriyle büyüyen, Mustafa Kemal Atatürk’ün ışığında, özgüveni yüksek ve mutlu bireyler yetiştirmek için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Kreşlerimizdeki şartları iyileştirerek önümüzdeki dönemde iki yeni kreş müjdesini de duyurmak istiyorum. Başta Kültür Müdürlüğümüz olmak üzere Gündüz Bakımevlerimizde özveriyle görev yapan öğretmenlerimize, personelimize ve bizlere güvenen ailelerimize teşekkür ediyorum. Bugün kep atan evlatlarımızın gelecekte ülkemize önemli katkılar sunacağına yürekten inanıyorum.” ifadelerini kullandı.

Program, miniklerin keplerini havaya atması ve aileleriyle hatıra fotoğrafı çektirmesiyle sona erdi.

Kaynak: Basın Bülteni