Çeşme Belediyesi, ilçenin ulaşım altyapısını güçlendirmek amacıyla yürüttüğü çalışmalar kapsamında Fahrettinpaşa Mahallesi ile Mamurbaba yönü arasında bağlantı sağlayan 2307 Sokak’taki yeni yol düzenleme çalışmalarını tamamladı. Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışma ile bölgedeki ulaşım ağına yeni bir alternatif güzergâh kazandırıldı.

Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleriyle birlikte çalışma alanını ziyaret ederek tamamlanan imalatları yerinde inceledi. Sahada yapılan değerlendirmelerde yol güvenliği ve trafik düzenlemeleri ele alınırken, Başkan Denizli bölgede trafik güvenliğini artıracak uygulamaların hassasiyetle sürdürülmesi yönünde talimat verdi.

Çalışmalar kapsamında daha önce ham ve stabilize durumda bulunan yaklaşık 7 metre genişliğindeki yol, araç trafiğine uygun hale getirildi. Proje doğrultusunda güzergâhta toplam 2 bin 500 metrekare parke döşemesi yapılırken, 600 metre uzunluğunda bordür imalatı da gerçekleştirildi.

Tamamlanan yol sayesinde Fahrettinpaşa Mahallesi’nden Mamurbaba üzerinden İnönü, Ilıca ve Alaçatı mahallelerine ulaşım sağlayan yeni bir bağlantı oluşturuldu. Böylece özellikle yoğun kullanılan Çeşme Asfaltı Caddesi üzerindeki trafik yükünün hafifletilmesi, mahalleler arasındaki ulaşımın daha dengeli hale getirilmesi ve vatandaşların daha güvenli güzergâhlardan faydalanması amaçlanıyor.

Yeni ulaşım aksının, Fahrettinpaşa Mahallesi’nin çevre mahallelerle olan bağlantısını güçlendirmesinin yanı sıra mevcut ana arterlere olan bağımlılığı azaltarak ilçe genelindeki trafik akışına da olumlu katkı sunması bekleniyor. Ayrıca yolun mahalle içi erişilebilirliği artırarak bölgedeki ulaşım konforunu yükseltmesi hedefleniyor.




