Geçtiğimiz sezon yeşil-kırmızılı formayla mücadele eden Samet Geyik ve Mert Celep’in, Türkiye Basketbol Ligi ekiplerinden Gaziantep Basketbol ile anlaşma sağladığı öğrenildi.
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Karşıyaka’da kadro yapılanması kapsamında hareketlilik yaşanırken, Samet Geyik ile Mert Celep’in kariyerlerine Gaziantep temsilcisinde devam etmeye hazırlandığı belirtildi. İki oyuncunun da son detayların netleşmesinin ardından Gaziantep Basketbol ile resmi sözleşmeye imza atması bekleniyor.

Basketbol Süper Ligi’nde geçtiğimiz sezon son saniye basketiyle ligde kalmayı başaran Karşıyaka, yaşanan ayrılıkların ardından kadrosunu yeniden şekillendirmek için çalışmalarını sürdürüyor.
Geride kalan sezonda Samet Geyik, forma giydiği 27 karşılaşmada 8.07 sayı, 5.37 ribaund ve 0.96 asist ortalamalarıyla oynadı. Mert Celep ise 30 maçta görev alırken 3.4 sayı, 2.6 ribaund ve 0.9 asist ortalamaları yakaladı.





